amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, March 4, 2011

Surabaya-wati 5

#10
Ow yeah!
Sudah mau start jalan2..
Tengah tunggu yang lain2 jemput ktorg kat hotel nih..

Yippa!

#11
hahaha!
Sudah berada didlm bas..
Muke sume org mengantuk.
Flight dorg kul 7 pg td.
Pastu bru smpai trus jln..

Ktorg yg dtg awal ni dapat gak aku membutah pas subuh td. Batery udah di charge yaw~

#12
Destinasi pertama.
Mirota!

Tempat jual mcm 2. Tp banyaknye brg batik. Pastu kat lantai 2 bnyk brg2 musik..

Seronok je aku tgk tabla. Tamborin..baracas.. Syiok oo.. Siap aku buat persembahan nasyid td atas tu!

#13
Disebabkan x bnyk benda menarik utk aku beli, lalu aku pun melepak sajork di kafe nya. Melayan teh botol.

Cikudin budus..
Minum green tea.
Selambe die kate mcm rase kepala nenek keramat.

Cucu derhaka kau!!

#14
Rumah makan kapau!
Kat sini la tempat isi perut kami..
Mcm biase, nasik padang..




Kalo name nasik padang, aku mmg extra carefull. Sbb kdg2 die hidang mkanan yg eksotik.

Mknan eksotik utk hari ni adalah gulai urat n tunjang lembu..

Yuckss!!

#15
Tadi singgah belanja di Jambatan Merah Plaza. Mcm2 manusia aku jumpa.

Yg menyanyi syok sendiri ada.
Yg baju pesen pelik2 ade..
Yg bongok x tau harga baju, alih2 mntak kurang rupenye harga tu lg mahal dr hrga sebenar pn ada..

Haha!

Ok la..aku ngaku.
Org yg bongok tu aku. Haahahaha!

Xde benda sgt pn shopping. Bg aku bandung lg best. So.. Kebandung yuk!

Mas capi tunggu deh~

#16
Heading to hotel.
Mau mandi2 sume.
Pastu baru mkn malam.

Memintak ade wifi..

Later peepss!

#17
Syorgaaaa!
Ade wifi dlm bilik..
Yeay!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: