amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, March 20, 2011

Mari berkelana - Perak 3


#22
Perut kenyang.
Lunch seafud je..
Ade tomyam campur, smbal tumis udang ngan sotong, kerang rebus..
And x lupe tempoyak la.

Tq to family gemok for such treat..
Makin syahdu plak mate aku nak tertutup bile perut dh full cmni..

#23
Ok decided nak blik kl ikut jln lame..
Bley sight seeing skali..
Sambil tu kalo rase nak berenti kat mane2..we shall stop je.
And our target is gua tempurung!

#24
Since wani x pernah sampai kellie's castle, so ktorg pun singgah la..
Kalo dh sampai sini tau je la.. Mesti la gile gambar je..

1, 2, 3.. Click!

#25
Gemok penakut tinggi!
Sanggup merangkak!
Mmg loser btol la..

Banyak lg gambar2 vain ktorg kat sini..
Paling best sbb cuaca pn mendung je..
Masing2 naik yg atas sekali..
Pastu lepak2..

Angin sgt best~

kat mana aku ni?
cuba nak buat artistik shot..
dpt kat 2 budak ni... nan ado artistik!
pengayat yang lemah..
my tour members..



#26
Ok dah puas posing2..
Tp berpeluh2..
Walaupun mendung..
Tp agaknye sbb batu2 tu kot..
Kepanasan..

#27
Next destination adalah tempat yg di plan dr mula iaitu..
Gua tempurung!
Tp ni hujan plak..
Hopefully smpai sana hujan dh stop..

Amin!

i enjoyed the scenery very much!


#28
Yeay!
Dah sampai!

Syioknye..nak jumpa en kelawar..
Lalala~

#29
Kan org kate jgn berangan..
Skali dah tutup la..
X dapat masuk gua tu..

Sedey~
Amik gambar kat gua tipu2 ni pn jadi la.. *frust..*

muke frust gemok x dpt masuk gua..

boley la...dari xde..
#30
Membawa hati yang lara setelah gagal masuk gua tempurung tu.. Kuciwa.. Tp xpe..tu maknenye die sruh dtg lagi la tu..

Anyway..skang dh sampai tapah. So far x jem pun ikut jln dlm ni. Disamping dpt tgk2 pekan kampung camni. Sempat jugak singgah petronas untuk kencing. Muahaha!

#31
Next destination adalah hotspring sungkai. Tp hujan la plak skang ni. So tgk la camne..
Tp singgah dulu kat Bidor. Beli buah-buahan tempatan.. Mangga adalah sedap.. Nyum nyum..

mangga ada, nona ada, macam2 ada~
#32
Weehoo!
Hujan dah stop.
And here we are..

Hotspring!
And luckily die tutup kul 9 mlm.
Yeay! Mau memanaskan badan2 yeay!

final destination!

#33
Giler ar..
Slalu lps brenang sejuk..
Ni kepanasan..

Tp xpe..
Aku yakin badan akan sihat..
Cewah!

#34
Perut lapar..
Lepas mandi air panas adalah mengantuk..

So makan dulu. Pasni trus shoot balik KL.
Aku cop dok blakang and membuta!

Abg EJ shall take the wheel again.
Nite!

#35
Selamat sampai umah..
Dah kul 1130 mlm.
Mate ngantuk..
Esok keje plak..

Jgn la dorg tu EL.
Xmo la dok opis sorang2..

Till then..
Tamatla ekspidisi berkelana di perak.
Sume benda x plan..main redah je..
Sgt cool tuk hilangkan stress..
We shud do this more often.

Lain kali kembara kat negeri lain plak..

-Tamat-

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Wanie said...

Sightseeing yg sgt best, sbb pegi bersama kamu, kamu and kamu :)... So, our next destination is..??? ha, eden tahu jawapannyo, nan ado arah! hahahahha