amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, March 3, 2011

Welcome Bella~

Ehhe~
Saya ade kawan baru..
Namanya Bella Bell!

Tapi bebudak kat opis tu suke2 hati je tukar name jadi Zawyah..

Abaikan dorang ituh!

Anyway, Bella skang still dlm pantang. So x ley kuat2 sgt. Wlpn mcm tu, still berjaya jln dah 600km ++. Baru 6 hari. So I wud say dlm 4 hari lagi, abis la pantang si Bella.

Pas abis pantang barula Bella boleh jln laju2. Yeay! Time tu kte plan trip merayau2 tanpa kawalan okeh!

Dgn lahirnya Bella kat dunia ni. Wishlist aku adalah berakhir.

Eh!

Lupe! Ade satu lagi yg blom dapat. I shall work on it. Tgk la camne. But bukan dlm masa terdekat la. Kena pile up balik dwet2 dulu. Pastu baru bleh menjayakan!

So, now I'm mummy of 3 childrens.

Aaron, Jake, and Bella!

Weeeehoo!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: