amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, March 3, 2011

Surabaya-wati

Motip ade 'wati' kat blkg tu??
Gagagaga!

#1

Otw to LCCT. Flight delay. Dari kul 10, sdhnya jd kul 135 pg. Matila 3 jam delay kan..

Sib baik dpt ajak grk pas maghrib. Kalo ikot ayah aku, die nak je grk mcm time flight x delay dr umah. Mati kejung la aku nnt xtau ape nk buat kat lcct tu.

Aircond teksi adalah sejuk. Syahdu weh. Nak tertutup je bijik mata..

Ok la later!

#2

Berjaya check in. Baru kul 9. Ade 4 jam nak menebeng kat sini. Aku nak lepak mcd dulu. Tp dorg ni x sbr2 plak nk msuk depature hall.

Ala.. Mak aku x makan mcd la. Die nak kfc. Okla..layan sajork..

Makan meh!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: