amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, March 3, 2011

Surabaya-wati 2

#3
Sekarang sesi bersidai kat depature hall. Another 3 hrs to go.

Haiyo~



#4
Td gi slh satu shop kt sini. Nak carik ubat gigi. Dh smpai sini baru terigt xbwk ubt gigi.

Pastu mase nak bla tu budak farmasi tu panggil:
Farmasi: akak, akak tau speaking x?
Aku: kenapa?
Farmasi: mat saleh ni nak topup. Die sruh topup no ni. Tp sy xtau ni no die ke x. Camane nak tny die ni? Sy x reti..
Aku: oo..
Pastu aku pun tolong la tny kan.
Ape yg aku pk adalah.. Die kje kat tmpt mcm ni kan.. Patutnye die kne la tau cakap. Sikit2 pn xpe..

Sian tgk die td. Kelam kabut. Muke dah takut2. Sbb die mmg sorg je kt situ. Xde plak aku nampak kwn2 yg kje kt situ..

#5
Lorr..dah la delay. Skali tukar gate plak. Mmg bunguks la ini air asia. Tp xpe..xleh nak komplen.

Sibuk nak murah kan. So ko diam. Kalo nak servis tip top..pg la naik MAS. Ada paham?

Eh.. Emosi plak apahal??


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: