amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, March 8, 2011

Surabaya-wati 9


#28
Woi..x sampai2 lg woi..
Aku dh tido lame dah aku rase.
Tp lom lg sampe..

Mulut nak mengunyah je..
Tp xde mkanan pun..
Yang ade popcorn cheese..

Xsedap!

#29
View sepanjang perjalanan ke Blitar x secantik view ke Padang. Kalo ke padang tu, bnyak sawah padi. Bertingkat2.. Plus gunung ganang..

Ke Blitar ni ade jgk sawah2 di kiri kanan jalan. tp x bnyak. Lg bnyk kampung2 n rumah2.. Diantara rumah tu plk ade sawah..

But sumhow I agreed dgn sape yg kate warne hijau adalah menenangkan. Bcoz mmg ianya menenangkan..

Btw, setelah tido bgn, tido n bgn, we are here in Blitar.

#30
Pekan Blitar lebih tersusun.
Jalannya bertar cantik. Gak ada lg tanah merah. Kedai2 di kiri kanan pn teratur..

Agak syiok la pekan ni. Mungkin sbb suasana mendung. So x rasa rimas dek pancaran matahari kot.. Mungkin la..

Sepanjang jln ni, baru sekali aku nampak pengamin. Oh ye..bagi yg xtau pengamin tu ape.. Pengamin tu org yg nyanyi2 dr satu kete ke satu kete. Kalo rejekinya, ade la yg hulurin duit.

#31
Kata org perut kenyang suka hati. Tapi kitorg ni perut memang kenyang. Perut jugak pedih. Sambal die terbaik weh! Sedap gile + pedas gile.

Oh pastukan, kat situ cunsss.. So ape lg. Photoshoot la kite. Lame kot! Dasar Talibantz kan..pantang nmpak camera.

Pergi ni pn ade 5 DSLR lain model.

- d3000
- d3100
- d5000
- d90
- d70s

Cukup? Plus camera digital lg. Camera hp lg.. Ado?? Model murahan banyak disini mbak!

#32
Perut dah pedih+kenyang. Jadi, mari la kita berjalan kaki sepanjang jln mnuju ke makam sukarno.

Kat tepi2 tu ade bnyak kedai2. Kalo kaki shopping, benda kecik2 mcm tu pn jadi. Sebenier ade. Baju batik. Seluar batik etc..

Tapi aku x bli pape pn. Igt nak carik fridge magnet. Tp xde pn. Gak ketemuan.. Ade beca n kete kuda jugak. Adik sdara aku yg kecik2 tu suka la dpt naik keta kuda.

Ade jugak beca kt tepi2 tu. Tp we choose to walk dulu. Sambil tu ley cuci2 mata. Camera harus sntiasa standby. Ade bnyk benda menarik utk disnap!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: