amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, March 8, 2011

Surabaya-wati 12

#46
Bromo udah..puas bergambar n sejuk sume. Next destination Tanggulangin. Kat situ tempat barangan kulit.

Kat sini la sume brang kulit branded mcm Mont Blanc, Gucci dan lain2 dibuat. Pastu nnt dorg export itu barang ke obersi utk dicop brand2 itu..

Aku nak carik jacket kulit la. Baru la rempit!

Matila berangan rempit. Bawak moto pun masuk longkang!

#47
Otw tadi lalu kat sungai yg nampak org berak smlm. Kali ni bukan berak. Org tu bugil2 nk turun sungai tu. Xtau la nak mandi ke nak berak. Kalo mandi.. Blueekk!!

#48
Ala..xde yg menarik la kat situ. mmg sume brg kulit ori. Tp xkena taste akak la.. Abg sdare aku bli beg kulit. Cun weh. Dlm 600ribu rupiah.

Beg pompuan x bnyk yg cun. Kasut pun design x vouge in the vase sgt. So end up aku berlenggang je keluar. Tp duit banyak lg..camno?

Ok la..aku beli aiskrim je la. Nyum nyum~

#49
Nasib baik sini pun ade Factory Outlet. Tp x de la banyak mcm kat bandung. At least kat FO ni bergerak la jugak dwet aku.

Oh ye..Amanda Brownies pn ade. Jd mari kite borong!

#50
Cek in kat hotel Inna Simpang, Surabaya. Excited gile sbb ade wi-fi. Tp bile nak connect ni x bleh plak. Sengal la!

Ade plaza depan hotel ni. Besar gile. Mcm mid valley la. Jap gi nak pegi kot. Bbdk ni sbuk nak usha2..

Tapi sebelum tu, nak try2 baju baru beli td. Yippaa!!

#51
Mmg plaza ni besar bagak. Tp xde pape. Same je mcm kl. Tp ade satu swimming suit tu aku tgk. Harga x smpai rm100. Murah kot!

Dan juga.. Aku beli cd. Satu cd lagu kiriman si Paijal. Satu lagi vcd cerita. Original. Tp harga x smpai rm10..

Syorga kan?

#52
Second try utk connect internet kat lobby hotel ni gagal. Bongok tul. Kat airport je la aku post.

Skrang mau naik utk packing. Esok pagi igt nak jenjalan cari sebenier. Fridge magnet pn xde. Keychain pn xde.

Adakah org2 sini xde peti ais? Pikirkan~

-end of day3-

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: