amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, March 20, 2011

Mari berkelana - Perak 2

#14
Selamat pagi yang berlumut!
Huarghhh..ngantuk. Tido adalah x nyenyak. Asyik terjaga je..
Dlm kul 5 baru la tdo betul2..

Anyway..
Xbleh lambat harini..
Bnyk plan dah beratur utk di laksanakan..
Yeay!

#15
Perut kenyang udah breakfast..
Bfast kat hotel je..

Talking bout this hotel..
Aku rase ok la..
Nampak proper n cantik..
X macam yg btul2 kat pekan lumut tu..
Bnyak hotel lame kan..
Rate pn okey.. Siap ade breakfast lg..

#16
Dah sampai kat pekan lumut. Ape namenye..
Ar.. Lumut waterfront.. So ape lg..Marilah kita shupping!

Mcm biase la kan.. Mak aku harusla nak ikan bilis. Pastu aku bli skali ikan tamban. Wlaupun x mkn pn ikan tu..

Muahaha!

#17
Sekejap je g pekan lumut tu. Bli ikan bilis and terus gerak ke destinasi seterusnya..

Ce teka ce teka..

#18
Yeay! Udah nampak laut!
Teluk batik lg..
Mmg xde plan nak mandi pun.. Saje nak menyedut angin2 laut ni sampai kembung.

 

#19
Wani blanje kerusi tepi laut sorang satu..
So sesi bersantai pn mula..
Perasan mat n minah saleh la kite..

eskrem ditaja oleh abg EJ!
#20
Eh!
Ade budak2 main pasir lak sebelah aku..
Bersungguh2 die isi air dlm tanah.. Nak buat kolam. Tp meresap la itu air..
Haha!

tuang la air tu sampai lebam dik..
#21
Jantung aku jatuh!
Meh amik balik!!

Eh aku nak tanya,
Korang pernah tepis lipan?
Aku pernah!
Baru tadi..

Lipan tu dh smpai kat peha dah time aku dok mengupdate blog ni..
Seram!

Xdapat aku bayangkan kalo die dh masuk dlm baju..

gigih update blog, time ni la lipan buat serangan!
 #22
Okey dah tengah hari..
Mari pulang ke Bote utk lunch..
Tapi mate aku dah x bley bukak ni..
Nmpak bantal je..

Abg EJ sila drive k..
Maceh~

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: