amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, October 20, 2010

Ala..dah x sempat!

Sepatutnye aku kawen la ari ni!
20.10.2010..

Tapi..aku terlupa. Dah tengahari baru teringat. Chait!

Pengantin lelaki dah stanby dah. Die sruh stanby ptg td. Lepas asar patutnye nikah..

Hahaha! Matila gile!

PL adalah 'pengantin lelaki'. Sbnrnye ramai PL aku utk harini. Tp yg PL satu ni sengal die keji sket. Yang lain setuju je nak kawen..

Aku: sempat lagi ni. Kite nikah lps asar!
PL: ok..stanby ptg ni..
Aku: baikkk..aku akan bersedia skrg!
PL: Haha..yg plg ko kne sdia ialah mlm 2 je..hahaha
Aku: gile keji. Xde moral owhh!
PL: haha. pe plak..mase tu dah kira kewajipan dan tangungjawab.haha


Skarang dah maghrib pun. X kawen2 jgk aku. Lain tahun la aku kawin. Nnt aku pikir tarikh best lagi ye!

Bye~

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.