amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, October 13, 2010

Boboy

Baru2 ni boboy sakit..skejap2 kena charge..layan ym kang..tgh borak2 hilang ttbe..Screen jd putih la ape la..

Disebabkan dlm mase terdekat kena pakai duit utk berpoya2..aku pun menahan je perasaan drpd bli yang baru..

Aku layankan je kepala bengong si boboy yang kejap2 kang kena diberi perhatian.. Agak sakit jiwa.. Tapi bile dah slalu sgt abis bateri..aku pun dah jadi biase bile xde die..

Tapi tadi betul2 buat jantung aku stop. Tgh syok layan you tube..bley plak die mati sendirik. Tu xpe lagi.. Bile nak on balik dh x boleh..

Damn!

Aku nak kuarkan bateri..skali kooooo... Bateri dah kembung! Slame ni aku x prasan sbb dok dlm cover ni x kuar2..

Lps x boley jgak on tu..time lunch trus grk g digital mall. Xpasal2 je abis srtus lebey bli bateri baru..

Xpela kan..drpd aku beli bold baru yg dh tntu2 abis dkt 8rts..laaaaggggiiii la menjadi hal..

Anyway..skang ni aku bergembira dgn boboy yang berjiwa baru!

Yippie!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

arjuna cinta said...

boboy?? suwiiitt...