amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, October 5, 2010

berlagak nak mampos...dah..pegi mampos!

Tengah kecoh kat opis ni. Ade orang berlagak datang opis. Gile la pompuan tu. Dating sini as wannabe. Kire macam nak berurusan ngan kite dalam jangka masa panjang la kan. Nak supply barang die tu. Tapi perangai ko macam palat. Kalo aku la..awal2 lagi aku dah reject! Gile ke hape nak keje ngan org macam tu?

Baiklah…kisah selanjutnya daripada kak yate a.k.a receptionist kat opis aku nih.

Die kate, pompuan tu datang main serbu je masuk loby. Fine la kan…sebab loby tu still kawasan public. Tapi yang x boley tahan..die nak jugak serbu masuk meeting room kitorang yg dah tentu-tendu BUKAN tempat beranak bapak die. So kak yati tahan la die. Tanya nak pegi mana.. Dengan belagaknya die kate ade meeting. Fine la kan… kena la tau dgn siape.. aku quote cerita kak yati k..

Kak yati : u have meeting with who?
Babi tu : with your director. Who is your director?
Kak yati : Mr S*****..
Babi tu : NO!! *sambil hempas handbag die kat table receptionist*

Babi sangat kan?? Ko pulak yang lagi tau director kitorang siape? Bodo. Terus die buat call. Cakap yg receptionist x bagi masuk la ape lancau la. Babi betol!

Rupanye die arrange meeting tu ngan org lain yang meeting skali ngan bos aku jugak. Tapi bukan director. Die meeting ngan GM aku je. Kirenye sepatutnye die join meeting tu dari awal. Tapi die lambat. Nak masuk kemudian la. Tu yang agaknye glabah main redah je. Bodo!

Ish! Sangat marah dow aku..tu bukan aku yg kena. Dgr cerita pun dah geram. Nasib la kak yati tu boley control keprofesionalisme die. Cewah!

TAPI!

Cerita hot ni tersebar satu opis. So masing2 pun lalu lalang la depan meeting room tu nak tgk muka pompuan babi tu. Termasuk la aku! Haha….kepochi gile! Tapi ko tau ape aku Nampak? Pompuan tu meeting pakai sleevless lak tu. Kalo cun x pe. Ni gemsssss! Muk burrrrrrr…. Mmg org2 ca ya na lip ni suke prasan bagus kan! Bukan la nak cakap sume. Yang baik tu baik la. Yang macam Lahanat tu…memaaaaannnggggg lahanat..

Pastu…semangat kerjasama masing2 pun membuak2… hero2 kat opis ni offer diri nak tolong kak yati..

Abg shidi : pukul je die tu.. (die ni org banting..elok2 weh!)
Wan : apsal kak yati x panggil saya? Saya pukul je die tu..

Sume bajet nak jadik hero..hahah! blakang brani la. Depan tengok! Tah-tah sendiri ketaqqq…

D
alam banyak2 yang nak jadi hero tu.. paling style sekali tea lady kitorg..

Kak ani : x pe yati…akak dah letak garam dalam
air die.

Hahahahahha!!! Cool okeh! Serang hendap nih..terus menusuk ke jantung!
Baru la ONE for ALL, ALL for ONE!

Mesti MD aku bangga dgn semangat kerjasama kitorang kan! Yeay!

2 comments:

Fnd Rocka said...

Sembg je tu..kang pompuan tu sound..smua menikus.huhh

M A S T said...

fndrocka : you are new here rite? welcome! satu tan senyuman utk anda!