amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, October 9, 2010

Monolog si penghampir demam

Kepala mcm berat je ni.. Suare sengau. Badan lenguh..Tekak perit..batuk kokol menyerang scara kecil-kecilan..

Haishhh...

Menghampiri demam sungguh x indah bukan!

Tapi ia menghapuskan dosa2 kecil. InsyaAllah.. :)

Semalam dah telan ubat demam. Dah teguk ubat batuk.. Dah mkan strepsil.. Tido pun pakai breath right..

Dgn harapan bgun hari ni sume yang x indah tu hilang. Aku x boley demam weh! Next week ade meeting.. Kena gagah!

Lagipun the next two wiks adalah hari liburan. So kena la siapkan sume keje sblm berlibur. Tak mahu tinggalkan yg x bagos utk rakan2 yang dorang sendiri pn bnyak keje..

Oi badan! Dgr cakap aku tuanmu ini..jgn demam okeh! Pleaseeeee~

Esok wedding lynn..laaaaaaaagiiiii la aku x boleh demam. Xmungkin aku nak biarkan si jojo menakluki kamera! X mungkin!

Baju pun xde lagi..nak gi carik jap gi. Tapi cikudin pun aku tgk dah tergolek sakit kepala. Aiyoooo~

Ok xpe..pg sorang pun boley. So step pertama. Mandi air sejuk. *oh ye..aku x mandi lagi ni!* haha!

Bye people!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: