amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, October 24, 2010

Drama baru.. muahaha!

terbangun pagi tadi dapat msg kat ym..
"salam..lg buat apa?"

aku bace je. pastu sambung tido.
wah syahdu!

pastu lepas mandi tadi..
msg plak masuk..

"hapy lazy sunday..lg buat apa? santai hari ni..."

coba teka siapa?
ya betol...org yang sama..
iaitu mas cepy!

haha
lalu aku pun reply..

Aku: hapy lazy sunday to u too..haha! iya..dirumah aja..kmu lg krja?
Cepy: mmm...kat jl. dago. hr minggu tk main kah..d rumah aja bosan lah..
Aku: lg rehat ni. smlm ke kntor. ada krja. kalo last wee, sy jg d jln dago waktu ni..
Cepy: skrg jg mngkin lg d jln dago..tp hatinya aja. hehe

wah! kannn!! aku pun meneruskan drama itu..

Aku:haha..mungkin juga tu.. :)
Cepy:hihi..y udh. rehat aja ya.. ^_*

kau ado?? hahha.

aku ni kan melayan kan aje..biar la..asal die gembira.
aritu mase chat kat fb pun aku buat drama.
sampai mak aku kate jgn main2..
"nnt kono hombuih dr sano.. indon ni jgn main2.."
lagi la aku bantai gelak. merepek je.
sbb mase tu cepy tu tnye..

Cepy: nama lengkapnya apa?
Aku: mastura..
Cepy: iya..yg lengkapnya apa?
Aku: mastura la..
Cepy: apa mastura hidayat? hihi..
Aku: haha..ya bisa juga~

kau ado? haha!
bajet mcm cite hindustan. name blakang jd name suami kan!
ngeh ngeh!

sukati kamu la cepy..yg penting kalo aku g bandung lagi..dpt trnsport free!
kan kak et! si cepy ni pun aritu offer...

"dtg aja bandung. gk perlu sewa hotel. d rumah cepy aja... cepy lg sendiri.."

on x kak et? next wik kte pg lagi!
hahhaa!

3 comments:

Anonymous said...

Oh No!!
Next week bisa aja liburan lagi..
Mau nggak..
udah ada penginapannya.. transportnya..
jum dong lagi liburan ke Bandung...
hahahaha

-Kak et-

Anonymous said...

Wah!Ngak bisa tahan hati ini lihat drama ini!

Mastura Hidayat ke Mastura Hamzah?Ahaks!

Manisa

ClipperSeep said...

dramaa menjadi realiti kang.. sape nak buat station kapar lagi weh kalau you dah jadi warganegara bandung buat selama lamanya!!

sudah! hentikan! aku tak sanggup kehilangan mu ! haha

tapi kalau dah jodoh, pastikan orang nya handsome dari nizar. kalau tak, kau kawin nizar saja!