amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, October 5, 2010

Tarikh best kan!

Ramai rebut nak kawen 10.10.10 ni..
Termasukla member aku si lyn tu ha..
Xsabar ni nak gi wedding die..
Mcm x sangka pun iye..
Dulu same2 selebet2 ngan aku kat skolah.

*eh x..aku je selebet. Die x..sbb die pengawas*

Ok tu bukan topik.

Tarikh 10.10.10 ni ramai sgt orang rebut..
So aku x kesah la..sbb aku dh ade tarikh pojaan aku sendiri..

20.10.2010...

Ha..lagi cun kan! Pas nampak je tarikh ni aku pun ajak la sape2 nak kawen ngan aku. Tapi ade satu masalah..

20hb tu hari rabu.. Camno?? Susah nak kenduri hari keje ni kan..

So guys..
Jgn tanya apsal aku x kawen tahun ni k..
Harinya x membenarkan..aku dah ready dah! Haha!

Tamat
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Fnd Rocka said...

Mentang2 pakai BB.laju je update