amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, October 12, 2010

demam jugak yaw~

Hoyyaii~~~

Akhirnye wlpn aku mengambil langkah berjaga2 sendiri...jadi doctor tuk diri sendiri... aku tetaaaaappppppp demam!

Masa wedding lynn tu aku rase ok je kot. Dizzy sket2 je. Tapi malas nak melayan. Kehulur-kehilir jmpe member lame. Macam la wedding aku kan! Hahah! Tp bih kurang la. Kalo x, takkan la sampai petang kat situ...

Siap teman dorg wat shooting outdoor lagik! Kau ado??

Anyway...kisah demam ni...

Balik dari umah lynn aku ok je. Badan stil panas. Tp maybe sebab dah tawaf satu tasik permaisuri tu...peluh keluar.. so kurang la kot demamnye. Trus gerak pegi Gombak plak. Umah pakcik aku buat open house, wlpn raya dah abis... tetap open house ko!

Sume ok je la.. xde la aku trase nak muntah ke hape.

Balik tu, Terus telan paracetamol cikudin yg ade dlm freezer tu. Dgn ubat batuk. Smangat nak gi kerja. Nak settlekan ape yg boley settle. Skali pagi tu...

X boleh bangun okeh! Siap gigil2. sejuk gile. Suara dah macam ella mintak pelempang. Adesss....memang out! Aku sedar ayah aku kejut. Tp cume btau die aku sejuk je...

Die pun letak la bantal2 sume himpit atas aku. Agaknye dekat kul 11 lnih aku terjaga. Panas gile. Pastu rasa berat atas aku. Ceh...abis sume bantal die humbanye...hahha! still loff u Daddy!

Bile kat klinik pun satu hal..

Doc: knp ni Mastura?

Aku: saya demam la doc. Tapi demam ni main2..

Doc: sejak bile? Bla...bla...bla... *aku pendekkan cerita*

Aku: blakang saya sakit la doc. Lenguh satu badan...

Doc: tu maknanya awak dijangkiti virus..

Mase doc tu ckp camtu...terus aku terbayang aku kena AIDS dow! Xpayah la wat saspen sgt bunyiknye...virus la plak kan! Ko cakap je la kuman ke... ape ke... ayat yg x power sgt...ka legaaaaaaa hati aku ni.

Haha! Okey aku tau aku gile!

Skang kat opis macam bukan opis. Satu unit aku out. Batuk kong kang kong kang.. dah macam sepital dah. Yang still selamat wat mase ni Hazwan jaga kambing ngan jo je. Yang lain sume pakat buat pasukan batuk sedunia.

Haih! Sila la hilang batuk dan selsema. Aku tak suka kamu!

Tamat!

1 comment:

arjuna cinta said...

masih sihat..