amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, October 24, 2010

kenapa aku rasa trip kali ni best?

Update with photo..

Phew!

Duit gue udah abissssss nihh!
Haha! Tapi puas hati.

Sangat puas ati..

1. Aku dapat buat spa sampai 4 jam tanpa pikir duit. Murah okeh! Memanjakan diri gitu..kulitku mulus sekali sekarang! Kalo sape2 ajak kawin skang.. I ON!! Haha!

kulit kami mulus! yeah!

2. Sume shopping adalah utk diri sendiri which is SGT BANYAK! And ape yg aku carik sume dapat! Yummeh!

kami dan brg2 shupping!

3. Aktiviti kat sini mmg sgt ikut suke kepala kitorang. Karoke sampai 2 malam. Dan karokenye adalah murah! Lagu2 yang aku slalu carik kat mesia xde, tapi kat sini sume yg terpikir ade! Syorgga!

4. Supir kitorang kachak! Sumpah! Walaupun mcm kecik je die tu. Tp aku tergoda dan terus curang terhadap boyfren2 ku di KL! *matila player kononnye!*

5. Cita2 nak buat rambut yang mula2 mcm xdapat akhirnya tercapai!! Ni sume sbb flight balik delay 6 jam. So cover sume benda yang x sempat! Wow! sekarang aku dah berambut perm. weehoo!

back to my original hair. mcm singa plak aku tgk..

6. Aku and nana namakan percutian ni percutian x sedar diri. dua2 demam. batuk and selsema. tapi sampai sana x sedar diri. karoke tiap2 malam! sebab murah! terjerit2 sampai xde suara. pastu malam terakhir tu lepak melyn sisha. mmg xsedar diri kan! sudahnye sampai sekarang selsema ngan batuk x baik lagi. haha!

muke baru pas amik actifast!

7. Sebab...errr...sebab..... aku jumpa ama mas capi! peewit!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: