amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, October 5, 2010

Mimpi ombak~

aku mimpi la semalam..(mungkin sebab aku dah cukup tido..read : lebih) tapi mimpi tu macam semacam weh.. aku mimpi macam ombak tsunami. banyak kali. macam berulang-ulang.

aku tgh mandi2 kat laut tu..pastu ttbe tsunami..pastu aku pun berenang laju2 gi tepi pantai... tapi x selamat..macam x sempat sampai kat tepi..

tapi ttbe..aku kat tgh laut tu balik.. pastu tsunami lagi. kali ni aku dapat la sampai tepi. aku carik tempat nak selamatkan diri. rupenye tempat tu pun x selamat..aku kena jugak hempasan ombak tu.. *kan! hempasan gitu!*

tapi lagi!

aku ade balik kat laut tu tgh mandi2 balik...kali ni dari jauh aku dh nampak ombak tu. so aku siap selamatkan org lagi. nyorok lagi kat tempat selamatkan diri. tapi gagal jugak... tetap di hempas ombak..

dalam sume mimpi tu xde la plak aku mati. macam game je. mati pastu idup balik kat tempat yg start tu..haha!

but yang last ni mcm lain sket. tapi tetap tepi laut yang sama. aku berdiri kat tepi pantai and nampak ombak nak datang. tapi aku mcm steady je. rilex je tgk ombak tu sambil cakap..

"ooo...macam ni rupenye kepulauan maldives"

apakah?? tetibe maldives pulak???

ape ar maksud mimpi ombak tu? nak google mcm malas sbb banyak sgt jwpn. aku pun pening x tau yang mana yang meyakinkan..

bye~

No comments: