amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, October 16, 2010

Apekah??

Tadi lyn call. Die dah sampai johor. Esok majlis sebelah lelaki. Aku x dpt pg. Sbb clash ngan liburan aku esok!

Cisssss...

Die cakap die sedih. Terigt ktorg kat sini. Time die cakap tu..suara dh lain.. Pastu die cite lagi, smlm die menangis sbb trigt ktorg sampai abu pun tanye kenapa..

X pasal2 dgn aku - aku skali sedih. Air mata siap berlinang dah. Tp x nangis la kan! Terperanjat plak org kt opis tu kang ttbe aku nangis.

APEKAH???

Pelik kan! Apsal aku pun sedih ar? Ok I miss her skang ni. Tgh taip tp terigt minah tu..

Phew!

Kalo aku dah macam ni.. Lina kembar die camne la agaknye. OMG..I miss dua2 la plak ni!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: