amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, October 14, 2010

- r0z3Li3n -

Lynn is married yeh!
Ohho~~
so sekarang ni aku and lina still available..
Gimme 5 Lina!

Terlalu banyak gambar..
Terlalu banyak kisah..
Terlalu banyak benda nak share pasal her wedding..
Semua yang terlalu tu buat aku makin susah nak cerita..

So langkah mudah..
Gambar tanpa diskripsi~
Itupun
sekitar time nikah sajork!

Nggeeee~~~~

LIN & ABU 10.10.10

The Past

The Present

FOREVER!

No comments: