amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, October 4, 2010

Makan sampai pengsan

Hey people!
Howz weekend?

Aku pnye wiken penuh dgn makanan dow! 24 jam makan je..

Sabtu bgun kul 2.. Lepak2 jap melayan internet. Pastu pas asar kuar pegi open house umah jojo..

Gambar xde weh..jake aku abis bateri n x charge..cis bedebah! Xpe..dari camera bbdk tu ade..nnt aku amik2 la..

Balik dr umah jojo tu..tukar baju sume. Trus gi jj setiawangsa. Kudin swuh teman die shopping opis attire. Layan sajork~

Tapi masalahnye..xde yg pekenan. Sume out of spec. Sudahnye makan kat johnny's. Makan 2 org. Tp over siap tambah2..maka dgn itu..macam ular la masing2 kekenyangan..

Tadi pulak (ahad) gi wedding kazen kat seri gombak. Maaaaakaaaaannnnn lagi kan! Tgh2 kenduri tu..dtg lak idea abg2 sdare aku gi karoke. Amik kau..dgn berbaju kurung ktorg masuk karoke kat wangsa walk. Puas la menjerit2 2 jam dlm tu. Selambe je masing2 tinggalkan kenduri tu. Xbaik oooww...

Sampai umah td dlm kul 830mlm. Kedidi kata nak dtg. Lambat gile. Kul 945 kot baru sampai. singgah tesco jap bli brg sket. Sib baik tesco ngn umah aku ni sekangkang kera je.

Kuar tesco trus gi lepak makan LAGI! *mmg aktiviti org mesia ni makan je kot?* perut knyang tapi teringin chicken chop. Xdpt mengawal nafsu..order jgk. Makan lagi kan!

Ni baru la dapat meluruskan pinggang. Dkt kul 12 baru balik tadi. Pastu baru teringat esok ari isnin..haish! Isnin bermaksud kerja!

Esokkkkkkkk kerjaaaa!!! Nite olzzz..

*maka mastura pun menarik selimut. Mahu tidur dgn perut yang membulat macam perut panda!*
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: