amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, October 23, 2010

Bebel jap..

Aku rasa aku percaya..
Dengan diri sendiri..
Aku x kesah ape org kata..
Aku lg kenal aku dr korg kenal aku..

*mungkin jgk korg sbnrnye pura2 kenal*

Lantak le kome..
X kuasa aku nak tutupkan mulut korang sume..
Sronok bercakap eh?
Cakap la sampai lebam..

Yang aku tau..
Aku senang hidup mcm ni..
Ayah n mak aku xpernah kata ape pn..
Sbb dorg kenal aku gimana..

Hidup aku..
Kisah aku..
Hati aku..
Rasa aku..

Biar aku yg tentukan..
Ko jg diri ko sendiri..
Jgn sebok eh!

Macih~


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: