amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, October 12, 2010

Bebelan si hidung merah!

Tinggal bape hari je lagi trip liburan aku ni..less than 5 days okeh! Tapi aku xbuat apape pn lagi. Duit pn xtukar lagi..

Tapi tu aku x kisah sgt. Tesco dekat je. Lari skejap je nak gi tukar. Yang jadi kerisauan aku tahap maksimum adalah..

Selsema!

Ye..!aku sgt risau kalau selsema aku ni x baik2 kalo nak gi sane. Terbayang2 sakitnyeeeee telinga aku kat atas tu nanti..

X tahan dow..!

Mase balik kampung aritu.. Aku siap makan pain killer. Tapi x jadi jugak. Sakit tu pain killer pn xleh ubat wa cakap lu!

Sebab tu la..aku yg x kisah sgt pasal kesihatan ni akan jadi seorang yg sgt menitikberatkan kesihatan especially kesihatan hidung bile dekat2 nak travel..

Huahuahua!

Tapi..tgk keadaan hidung aku skang ni..mcm x konfiden je bole elok before sabtu ni!

Toiinngg!!!~


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

arjuna cinta said...

liburan? mahu ikutan..dgn siapaan??

Fnd Rocka said...

Selsema memg boleh kasi jiwa swing 360 darjah