amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, July 4, 2010

apsal la dj ni bangang??

hey people..
Rite..quick update for today eyh..

Aku bersiaran dari UPSI..
My brother akim daftar mau jadik cikgu kt sini.
Dah lame xrase suasane ni.
I mean..suasana ramai2 camni.
Pastu ramai mak bapak kat sini.
Masing2 dgn baldi and hanger.
Haha! I used to be like dat oso..syok eh..

Lame gile mamat ni daftar.dah nak tumbuh lagi satu tetek dah ni!
Dj kt sini pun satu hal. Memekak je. Bukak lagu..tp smbil tu nak juagk membebel2..
Babi okeh!

Lagu syok tp kne dgr plak suare die bckp. Nak ckp..ckp je la..bab lagu tgh main jgn la menyampuk bangang!
Ko ni mmg agaknye dr dulu tergedik2 nak jd dj.

Tgk! Ni die bagi petua xnk bagi kulit berkedut plak!!!!
Babiiiiiiiii!!!!!!!!

Bile akim nak kuar ni??aku dah lapar.
Campur marah tgk muke dj bangang ni!

No comments: