amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, July 14, 2010

padan muka aku!

sila bayangkan.

muka: mengantuk. x berbedak.

mata: xboleh bukak. cover line conteng celak tebal2. padahal tetap nmpak sembab.
hidung: merah. selsema!!
tudung: pakai selendang. lilit dgn serabai sbb terlambat!


dgn ciri2 diatas, aku pun memandu kades menuju ke Uniten pagi tadi. sampai la kat tol the mines tu.

org tol: hai..awak dah kawin?
aku : ha?? kena kawin baru bley bayar tol?
org tol : hehe. xla. tanye je. dh kawen?
aku : blom. muda remaja
org tol : tu la. die ni teka awak bini orang.
aku : oh nooo...nak resit!
org tol : ok nah. time kasih.

damn!!!

aku ade rupe bini orang ke??

pasni dah xmo pakai celak tebal2.
pasni dah xmo pakai selendang comot2.
pasni xmo gosok2 hidung sampai merah.
pasni nak pakai bedak tebal2..

*tsk..tsk..tsk...*
menangis teresak2 sampai kuar air mata perisa sirap bandung~

No comments: