amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, July 13, 2010

drama saing-menyaing

syiok oo pergi kursus ni..makan tanggung. berak cangkung. hikkss tetibe!! sehari makan sampai 4 kali. freeee oooofff chargeee... enak2 juga makanannye. maklum la...free~

ni baru pas makan la ni. perut buncit sudah. mate ngantuk. lagi2 kena aircond. phew~ syorgaa!! ade lagi 30 min sblm klas start. maka..ini je la entertainment yang ade..

ha..smlm ade new opismate masuk. amik post aku dulu. yang bestnye..mamat tu adalah classmate aku mase diploma. hehe! x lari mane pun weh kalo transport graduate nih. pusing2 ko jmpe muke tu jgk dalam industri..

[selingan]

kat opis, aku unit logistic.

collegue 1 : hazwan jaga kambing - BBA Transport = senior 1 sem aku.
collegue 2 : nizar si gagah - BBA Transport = classmate wan + senior 1 sem aku jugak.
collegue 3 : mama linda - BBA Transport = senior aku 2 sem + senior wan n nizar 1 sem


ha...pusing2 student transport jugak kan!
my new collegue in the unit.

collegue 4 : joe jambul johan - CILT = classmate aku mase diploma.

[abis selingan]

memandangkan aku antara yg x kawen kat opis tu. sume pun sibuk la kenen2kan aku ngan si johan ni. sbb dorg xtau aku kenal mamat ni. yg aku bley lak buat drama ngan johan. konon2 bertemu kembali la. kekasih lama la.

hahhaha!

tadi pas lunch saje text didi. tnye makan ngan sape. budak sorang tu kan slalu keseorangan. pagi tadi pun glabah carik org nak bfast ngan die. ish ish siann didi~

aku: kedidi mkn ngan sape?
didi: nizar tersayang
aku: wan xde?didi: tadek..wan diet..poyo L
aku: Eh?? mcm xcaye je. da jumpe johan?
didi: blom jmp ag. aku ponk nak tgk pesaing aku tu
aku: haha!glabah gile main saing2 plak. nak masuk blog ar!didi: hahahaha

so sebab tu la aku masukkan dlm ni.haha. smalam kan hazwan cuti. so die x jumpa la johan lagi. mase aku call die ptg tu, ni la conversation kitorang.

hazwan: kawan ko dah masuk?aku: dah la. pagi tadi
hazwan: emm...ok. esok aku jumpe la die. esk aku salam die tp x pandang muke.
aku: haha! poyo gile!
sian kekanak ni kan. sume rase x secure. sib baik la aku mmg kenal si johan ni. cube kalo betul budak baru yang aku x kenal. lagi banyak la drama dorang buat. hahaha.

didi - aikelebiu still. sbb johan xbwak kete.wan - masih chenta kamu. sbb didi xde kat opis.nizar - juga cinta. sbb slalu teman aku balik lambat2.fikri - laaaaagiii la sayang. sbb dah jadi anak aku skang.
deris - cinta besar untuk deris. sebesar pesona!


friendship is such a beautiful relationship rite?
*_*

No comments: