amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, July 15, 2010

azam mengganti puase~

ok aku ade pengakuan ye..
aku x abis ganti puase lagi wooooooo...

aku lupe la bape hari aku tinggal. tapi dah ganti 4 hari. menurut hajar, aku tinggal 7 hari. *apsal minah ni plak yg ingat??* tp aku mcm x yakin. maka dengan itu..aku akan mempuasa lebih2 iaitu 10 hari.

10 - 4 = 6

6 hari lagi kena pose. haiyoooooooo...bnyak gak tu.

eh lempang kang! mn ade aku saje2 xnak ganti. aku niat tu ade. tp tu la.. asal ade nawaitu nak ganti je.. period. x pon.. dpt email as below:

'next monday 27/12/2010, en XXX blanje lunch. tq en XXX'

atau pun..

'27/12/2010 sambutan hari jadi bulan sept - dec. makanan best2'

haaaaa.camno???

tergoda okeh!

aku berazam *sambil tangan letak kat dada* aku akan mempuasekan diri next wik. direct ye. jgn sape2 goda aku nak pegi jaring la...mkn nasik ayam sedap la.. akan ku pekakkan telinga!

cewah!

No comments: