amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, July 13, 2010

training mode~

hellow peeps~

bersiaran dari ILSAS. ade training for 3 days.
lawak dow..sekelas ngan org2 tua. oppss...org2 lame...
tadi instructor tanye..

'ok..paham?'

salah sorang warga emas tu jawab..

'tahun depan baru saya paham cikgu'

hahah! sungguh sabar org yang kena ajar org2 tua ni kan. penuh ketekunan dan kesabaran. kalo aku la... mau aku bantai gelakkan die kat situ. sdgkan td pun aku dah tergelak2 sorang2.

memang mcm tu eh? teringat plak aku kat cite pendekar bujang lapok smlm.

"yang itu jin pakai toncet cikgu.."

hahahaha.

No comments: