amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, July 13, 2010

world cup punya pasal

spain menang la weh world cup!
weehoo~

aku sebenarnye x kesah pun sape menang. sbb dua2 pun bukan team aku. sian si france aku yg dah termeninggal awal2. busan tol. tp xpe. aku kan setia. wlpn die kalah.. hati aku tetap!!

x macam fikri ngan didi. dua2 tu pembelot besar. mase mula2 sebok dua2 berbangga2 dgn Germany. bile hujung2..x sempat nak hujung pun sbenarnye.. dah siap beli jersi spain sbb german dah mcm nak kalah. bile final ni? huh! masing2 dok viva espana!

skali itu spana lekat atas dahi baru tau~~

oh bukan itu yang aku mau cite sebenarnye.

aku nak cite ketidaktidoran aku dok melyn itu final match. last world cup tgk kat bukit bintang. syiok.. tgk ramai2. org penuh. meriah la..tp dis year..memandangkan aku kerja esoknya.. maka..tgk di rumah sajork~~

yang buat lagi sedey..tgk ngan peminat setia holand iaitu : ayah den! sedey kan?

hahaha!

kul 2.30 aku dah stanby nak tgk. dlm otak ni set nak tgk 1st half je. tp sbb x gol2..aku pun tmbah la. tgk lg la smpai gol. sudah nye siap ade masa tambahan 30 min. damn! habis je dah kul 5.30am..

ayah aku kate jgn tido nnt mesti x terjaga. jd, utk isi masa lapang dr 5.30 tu smpai kul 6.30..aku melipat kain!! hebat bukan?? sib baik xde kain kotor. kalo x..ntah ntah aku basuhkan skali. hahaha! *nan ado!!*

masa drive gi keja dah rasa dah kerabakan mata aku. serius xley bukak. tp ku tahan jebat! harus diingat, sblm 2.30 pagi tu pun aku x tido tau... gigih okeh!

sampai opis agak awal. dlm 7.30am. bersungguh2 drive laju2 nak smpai opis cepat sbb nak tido kejap. tp xjadi sbb dok bersembang plak.

*ko ni kan mast..kalo bab sembang..hilang ngantuk ko kan! cube kalo swuh buat keje..memanjang la mate ko tertutup!*

after lunch tu. llaaaagi la rase ngantuk. jalan pun dah mcm jalan atas awal dragon ball. terapung2 je! disebabkan hal2 begitu.. abis opis hour je..kul 5.15 ptg. berdesup aku balik umah. wah!! fokus aku satu je.

tidooo!!

haih.. ape nak jadi nih? aku ley buat kesimpulan. world cup menjadikan pekerja2 x efficient. hahaha!

mcm aku, ngantuk sepanjang kat opis tu. wat kje pun ala kadar je. tp tu kire ok la tu..drpd si hazwan jaga kambing... die amik cuti ok! tinggalkan aku sorang2 kat opis. ok la fine. cuti boleh. dimaafkan sbb dah btau awal2 xdtg.

tp si didi! terus EL! tipoooo..janji nak teman aku sbb wan xde. alih2 die yang EL! alasan xcukup tidor. rase kepala pening2. boooongeeekk...!

ok dah decide! xmo kawan dd smpai ari khamis!



p/s: paul the octopus tu betul! pandai die teka.
abis la ko paul..pasni aku bace berita kematian ko kat paper. hahha!

No comments: