amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, July 20, 2010

sialan lho!

okey..
aku xtau apsal.
but hari ni aku asyik la sakit hati ngan ramai orang.
bukan dgn org yang sama.
ngan macam 2..

penat mengawal perasaan marah dan nmpak normal.
semata2 tak nak bagi org yang aku marah tu terasa hati sbb aku marah die.

motip???

pantek la!

selagi bley tahan marah tu.. aku tahan.
selagi boleh telah lawak bangsat ko tu..aku telan..

sukati kau la..
asalkan ko bahagia.

tp jgn salahkan aku kalau satu hari aku maki ko depan muke ko.
jgn marah aku kalau aku hilang respect kat ko.

mase tu pegi mampus la..

tp xpe..
marah aku blom sampai tahap tu lagi.
ko nak gelak..gelak la..
aku pun gelak skali..
aku pun x kesah..
sbb setiap kali ko gelak..ko tunjukkan ke pantatan ko kat sume orang.

babi!

1 comment:

arjuna cinta said...

ouwcchhh...ngilu mak rase nok...hahaha...