amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, July 28, 2010

rindu plak kat sibongok2 ini~

woooo sanggatt lame x menyonteng kat sini.
wlpn internet kat umah dah elok..aku adalah sangat pemalas lipas mahu update.
bak kate orang putih..xde mud gitew~

anyway..

aku main2 my hp td.terjumpa la gmbar2 ni.
rindu plak kat bebudak ni. wlpn baru je last week dorg sume balik.
aku ade dengar ura2 sekor2 xmo balik.

ciss bedebah!!


berani korang tinggalkan aku sorang2 kat umah??
sape nak teman aku berjimba hah? dah la tinggal aku ngan cipan je kat umah.

i wud say.. i'm lucky sbb aku ngan adik2 aku adalah close.
sume benda pun nak cite. xde sorok2..
baju baju pun sume kongsi kongsi..
seb baik satu saiz. kalo lain2 tu..payah gak la kan!

tp at the moment.. adik aku yg kecik tu xley la nk share baju.
ye la..tetek eh kocik lagi..mano la dio nak muek pakai baju kakak2 eh yang tetek selambak ni. *hi cikudin!*

nanti la cipan.. tgu la tetek ko tumbuh. pastu kite share baju okeh. oh ye~ cipan adalah panggilan ktorg kat adik aku yg kecik tu. lain tahun aku cite apsal name die cipan okeh.

ok sambung..


akim pun maybe org nmpak mcm x rapat sgt. tp rapat je..tp dis guy sangaaaat bertahan ngan ktorg sume okeh. kadang2 main picit2 tetek depan die. die wat bodo je. dah malas nak layan. i wonder camne la die melayan pompuan2 lain kat luar.. jgn die igt sume pompuan mcm kakak2 die ni yang suke main tetek! hahaha!

still..kalo ade gosip2 liar tu..die story gak la kat ktorg..pasal mmber die perangai mcm ni la..mcm tu la..member die bli kasut futsal mahal la.. member die ckp ktorang sume cute la. *eh!*


aku suke okeh bab tu! ade jgak orang nampak kekiutan aku. hahahha!

kalo pasal bergambar.. mamat ni pun gile gambar. in fact..sumeeee kitorang gile gambar. tp tu la.. kalo nak bergambar ramai2 kena suruh ayah amikkan. tp ayah aku tu amik gambar gegar2 la. tensi tau~


ooo...kalo korang tanye pasal cikudin ngan hajar tu. haish! pikir pasal dua ekor ni pun boley buat aku semak. keje asyik nak menempel je. pantang tgk aku tenang!

kalo aku tido aman...ade je la suare2..

"long bgun long..long...long...long bangun..."

mencik!

mcm aritu plak..aku rilek je lepak sorang2 dlm bilik bace novel. tenang sungguh suasana itu~. skali datang 2 ekor nih. nak jugak menyempit2 atas katil ngan aku! damn! pastu cakap mcm petir. padahal dekat je. tp nak jugak menjerit2..langsung aku xfokus bace novel tau x!


bile petang sikit kang..mule la masing2 gatal pepet nak ajak kuar. xreti dok kat umah. kalo aku x ikot kang..kuar ayat2 drama masing2 konon aku xmo kuar ngan die..nak kuar ngan kawan2 je.

aku bukan ape..kuar ngan dorg ni wat aku sengal tau x. ko bayangkan tgh2 jln dlm jusco tu boley plak main cium2 sesama sendiri. pegang2 tetek sesama sendiri..motip??

nasib baik la aku xmcm tu..hish.. mintak simpang!

1 comment:

ajja baek! said...

ahaaaa!!!
tau ko rndu!!~
auwww~ suke i...
haha!

minggu neh aku balik r!
tnggu aku jadi anak x kenang budi baru aku x balik..
hakhak!