amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, July 6, 2010

if i'm 17 again?


while driving back home yesterday..
i'm listening to flyfm..
they come out with one question yg mcm best je utk aku jawab..

'wat wud u do if u r given 2nd chance to be 17 again?'

aku tny la few of my friends the same question.
most of their answer is nak enjoy life la.
nak masuk zaman skolah abalik la.
nak mengaku cintakan her bf la.

mcm2..

as for me..
i have 1 simple answer.
*yang aku terpikir as of yesterday la*

'aku nak blaja minum air panas je.. (no air sejuk) so that perut aku x buncit!'
damn u! *sambil jeling kat perut sendiri*

bile la nak dpt abs mcm nih??

1 comment:

ClipperSeep said...

en sihin yang rupa macam ayah awak tu tak minum air sejuk... memang dah bertahun perut dia memang nipis.. hehehek