amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, July 14, 2010

training mode 2 ~

huaarrghh...* menguap bagaikan juara~*
aku melayan kan aje training nih. adeh. bile nak abis nih?
lupe plak aku nak cite sesi perkenalan kelas semalam. menarik gak cara2 berkenalan ngan org2 lama nih.

instructor swuh btau nama, status and dari stesen mana. this one guy pun bangun dan memperkenalkan diri dgn penuh bergaya.

guy 1 : nama saya XXX (he did mentioned his name. tp aku yang nak rahsiakan) dari stesen generation XXXX. status RAHSIA.

the whole class laughed like hell. kalo ko muda bley la nak rahsia. ni tgk pun dah tau dah. hahha.

pastu geng die pulak kenalkan diri.

guy 2 : saya YYY. dari YYYYY. status sudah berkahwin 1. lagi 3 belom lagi. kalo ade rezeki, saya x tolak.

huhu~ mcm2 kan peel dorang nih. sekali sekala layan best jugak. kalo selalu..huh! boooringgg~~~

ade exercise kena buat la. later k. bye!

No comments: