amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, July 21, 2010

gembira!

sedih je aku tgk 2 entry aku sblm ni.
dua2 pun mcm nak memaki org la..
nak mengamuk la..

hikss!

tapi sekarang ni aku dah xnk marah dah..
aku dh x mengamuk dah..

aku happy!!!

sebab internet kat umah dah elok

weehooo~~~

time kasih kepada kak lia *org tmnet yg baik itu*

aku cakap ngan kakak tu.

"kakak..lain kali kalau saya ade problem, saya tepon kakak je k. saya xnk cakap ngan orang lain"

lantas kakak tu pun malu2 menjawab.

"boleh..dah jadi tugas saya membantu"

tapi aku tau..mesti die gembira sebab dapat gembirakan aku.
aku pun gembire~~

pastu lagi satu gembira sebab td dpt email yg barang aku order udah di pos.

double gembira!!!!

bye nak tido.
nak tido smbil sunyum.

peace!

No comments: