amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, July 1, 2010

sila percaya aku bizi ye

aritu kan aku termembebel pasal keje..
teroverloaded la sgtttt...

ceh!
mcm sgt lemah je statement tu.

ok fine..
aku x patut bising2 pasal keje kan.. name pun keja..mmg la xkn abis.
kang kalo abis keje kang.. ape plak aku nak buat kat opis nih..

(mungkin boley tido di surau~ haha!)

meja aku bersepah ye. ini membuktikan kepoyoan aku LLB (looks like busy) dgn harapan bos2 jadikan aku pekerja cemerlang.. hahha!tp xde maknenye.. dtg opis pun slalu terlambat..pastu berjalan2 satu opis mengacau orang.. makanya harapan tinggal harapan sajork.. :(


bantal kuning tu name die 'ceria'..dulu die gemuk. sedap nak peluk2. skang ni dah kempis je. mane nak carik ar isi die? korg tau x? kalo prasan jugak..beg aaron aku dok diam je kat tepi tu kan. slalu kalo time2 malas nak buat keja.. aku akan on Aaron aku and facebooking. sekali lagi ye.. ini membuktikan aku bz. lalala~~

bos bos..saya pekerja cemerlang kan? hikss!

bukan meja je yg bsepah. drawer aku pun dah lame x mendapat sentuhan seni dr aku.. cewah! susun atur pun dah tunggang langgang. tu ko blom tgk lagi private file aku. damn! aku main sumbat je ape yg sempat..


ko tgk la.. mcm2 tok nenek ade. perfume je dah 5 botol. tu pasal la aku wangi ibarat haruman kasturi. huhu.. camera lame pon same dok bertapa dlm nih. owh ye..dwet syiling tu utk kegunaan waktu2 terdesak. aritu sampai rm40 okeh! ubat gigi ngan bedak. tu dah lame jadi penghuni tetap drawer ni. pakainye setahun sekali. time rajin je. . *matila nampak sgt malas*

nnt la..bile free sket nnt aku buat operasi atur mengatur ye~
ok..back to work yang akhirnya berjaya aku kurangkan sket..
chaiyok!

No comments: