amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Saturday, August 29, 2009

aku dah gembira..yeay!

arini pagi2 lg aku dah bwk aaron gi opis. nk swuh die jumpe doktor2 IT xbertauliah kat opis tu. dlm kete saje on jap. nk try kot2 dah elok bile aaron dah have good sleep.

tp nan ado!!

dgr lagu..pastu..

*plup!again! oh damn!

xpe xpe.. smpai je trus try wat system restore. and wat mase skang ok jer. xde lg tutup2. xtau la bape lame.

kat opis rini aku xwat keje sgt. haha! matila makan gaji buta kao!

xde mood. so aku just susun2 gmbr dlm hardisk. bnyak sgt dah. xmuat dah pn. haha!

kate pn diva divana..mmg la bnyak gambar xgitu??

hikss..

plan rini nak bukak pose ngan spike. tp bnyak sgt hlgn n rintanga. sudahnye bukak pose dlm kete. oh sedey!

tp sib baik singgah psr ramadhan sblm tu..so berbuka ngan fish ball n wantan. nyummeh! sib baik..kalo x..xkan la aku nak berbuka ngan rokok.. (tu je bnda yg ada dlm kete si kedidi tuh) chait!*

haaa...ms kat psr rmadahan tu jojo call. ajk bukak pose sesame. amende la lu mat..xbtau awal2 apsal. xpe..next time k kengkawanku.. muahhs..

aku smpai umah skali cite hindustan kat B4U sgt best! oh! my salman khan..kahin pyaar na ho jaye..syokk ooo.. bile dgr lagu2 die..teringt zmn2 blaja dulu. giler arkh!

ha..lg satu yg mengbestkan mood aku balik is.. baju raya aku dah siap! hehew! wlpon posa bru sminggu. smangat hokey!

bye..aku nk tgk hindustan lg. cte shah rukh khan plak.

phir millenge tum lokh..

No comments: