amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, August 27, 2009

aku hangin jer nih..

Aku ase cam emosi xstabil je mgu ni. Asyik nk mrh je. Apehal tah..nak peot agaknye. Prubahan hormon. Damn u hormon!

Pagi2 td..dah bengang ngan cikudin. Degil degil..aku xbg install ko nk jgk.. tgk ape jadik. Aaron tu umur xsmpai sebln..dah busuk2. hangin aku. Frust siol..!

Babikkk...

Mls aku nk pk dah. Dah la nk gne aaron pn aku skali kne bratur. Cam haram. Dah tgal sehari pn xckup lg..bengang bengang!

Nk ckp lebey2 kang kate kdekut plak. Ssh btol! Fak!

Malas dah nak pk..malas malas..!!

Nak kate setan yg swuh aku marah..xmgkin..setan dah kena ikat. Abis sape yg swuh aku mrh ni??

*tarik napas.....

Ok..aku puase..sabar sabar.. sabaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

No comments: