amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, August 5, 2009

Cuti + PD = Fun! (P2)

Hai kwn2...last entry aku pasal kat pd ngan bebudak pandan tu smpai mlyn ombak je kan..ok..nih kiter sambung citer bbq. pastikan jajan sume dah siap. Panjang story nih.

[BBQ nite]

Sblm pegi pd tu aku dah arrange ngan org kondo tu swuh setkan bbq utk ktorg. Tp ayam sume ktorg setel sndiri la. Dorg akan sediakan tmpat bakar n arang. N even dorg ley tlg nyalakan api..die charge RM30 je. Ok la kan..xpyh ssh2 nk idopkan api sume. Based on my last experience mase wat BBQ tu..plg ssh nk nyalakan api tu la. Bakor nye sonang yo..

:: tukang bakar yg penat berkhidmat ::

Tp nak djadikan cite..aku trun around 8.15 tu..api pn xnyala lg. ceh..! dah la bbdk ni wat sotong skali. Kne bakar lame sket..but sumhow..dorg manage to sbiskan sesi bakar mmbakar tu around 10 la. Aku x tlg pn..tlg tgk je. Haha. Smbil tgu dorg bakar tu lyn gitar ngan zai. Mcm2 lagu kuar. Pastu dh busan tu mnari poco2 plak. Huhu..sgt enjoice!


Dlm kul 12 mlm ktorg strt game. Mase tu sume dah abis mkn la. Sbnrnye aku taku..ye la..kan aku dgr cite2 hantu kat citu.. pastu bbdk ni rilex je mlepak lg. main game bagai. Aku x focus pn dlm game tu. Haha! Otak dok pk hantu je. Cheh!! Keji la..aku sbnrnye takot gelap! Sekeliling ktorg mase tu kan gelap..tu yg yg tonang idup den tu..

Truth or dare..tu name game ktorg. Sumhow..some of us rase game tu sgt brjaya merapatkan ktorg sume. Yela..dlm game tu kne cakap or jawap sume soklan yg org tny dgn jujur and benar. Kalo ko dpt dare plak..mknenye ko kena buat ape je yg org lain swuh..wlpn kne buat bnde mengarut2..Mcm aku..aku kena dare..n guess wat..aku pnye denda kena tulis perkataan MISSISIPPI ngan buntut. Siot je! Aku yg pnye idea..aku yg kena. Hampeh.



:: utie kena dare jugak..tugas die..angkat jojo bwk berlari ::

Dah abis mlyn game..around 2 pagi baru naik umah. Masing2 sibuk haus. Maunye x..asyik tegelak je..igt naik umah tu nak tido. Tp xjgk. Lyn uno plak. Main ramai2. fun gile. Ade 12 org. sume main partner2..bagi cepat abis kununnye..tp nan ado! Lambat gak..dah abis tu..bukan reti tido. Ade sesi luahan prsaan pulak. Sape je ade problem boley cite. Sume org akn dgr and kasik pendapat.

Tp since aku mcm xreti sgt nk kasi pendapat kat org2 yg ade masalah ni..especially msalah chenta2 ni..aku pn membawa diri ngan zai. Nak tau ktorg watpe? Ha..jeng jeng jeng..ape lg..mnyanyi2 la. Die main gitar. Aku tukang nyanyinye. Siap record lg. Hik hik hik..masing2 bajet musician la kunun.Dkt kol 4 pagi..aku dah surrender..aku masok bilik nak tido. Tp dorg kat luar tu meriah lagi. Xtau la kol bape dorg tu tido.

Tp tu sume dah x kesah..aku ngantuk yg hamat.. zzzZZZZzzz!
Day 2 story akan bersambung~

No comments: