amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, August 17, 2009

sgt syiok!

aku gumbira..lalala~

nak tau knp? ha...weekend aritu adalah sgt full ngan activities. n sume stock yg xdirancang. lyn je..tp end up..

meletop!!

ari sabtu tu aku bgn awal dr sabtu2 yang lain. kul 12 dah bagun. trus mandi sbb nak ikot mak n ayah kuar beli brg.

kul 1 makan sesame kat tesco. sambil tu tny hanin dah smpai KL ke blom. oh ye..fyi, hanin ni my rumet n classmate dulu. die skang keje kat kedah. die trun KL sabtu ritu. so saje nak jumpe n lepak2.

around 3 tu die dah sampai KL and otw nak amik aku nih.and ktorg pegi...

...

..

.

Shah Alam!! yippie~

mengimbau kenangan kaedahnye...mkn kat ani sup utara yg dekat plaza alam sentral tuh.

wlpn skang ani sup utara tu dah banyak cawangan..nak jugak yg kat Pas tu. tu la tempat asli die taw!!

perut aku sbnrnye dah penuh. mkn ngan family aku kat tesco td bnyk gile. tp..aku tatap makan!
aku layan mui sup. aduiyai...sgt sedap okeh!

sambil tu sembang2 igt kenangan2 dulu. oh ye..time ni mai ngan linda pn dah sampai. dah jadik 5 org la gathering kecil2lan kitorg..

next destination..

jaya jusco bukit raja!!

ni la tempat nak tgk wyg mase zaman blaja dulu. maklumlah..shah alam mane ade wyg kan..best gile aku rase tempat nih. huhu



memule igt nak tgk wyg. tp lambat sgt..so cancel la..ktorg just jln2 dlm tu. tp xbeli pape pon. harus la ader sesi2 bgambor kan..phew! syok weh..jln2 tanpa arah ni..layan gile..xterkejar2 ponk!

kalo jadik student kat s.alam ni..adalah satu kewajipan utk kami makan di restoran hakim..



aku sendri pn xtau ape yg speselnye hakim ni. tp mmg jadik port ar dulu2. tgk bola pn kat ctu..mkn mlm kat ctu..mkn ptg kat ctu..kirenye idop kat s.alam dulu kerana hakim la..kalo xde hakim tu..musti xmakan ktorg..haha

menu wajib aku kat hakim mase zmn blaja dulu..

nasi..kuah campur..ayam goreng..kerak lebey..

ko bg aku mkn tu tiap2 ari pn xpe. xmuak pon. haha.. wlpn perut aku dah sgt kenyang mase tu.. tetap! aku makan jugak!

mmg betol2 mengimbau kenangan lalu la sabtu tu..syok gile.

tp betol org kate..jgn suke2 sgt..nnt berduka.

[kisah duka]

ko tau ape jadi? pintu kete hanin xboley tutup. sebab tmpt bkak pntu tu patah. tu dah satu hal. konon2 si hanin ni xnak mak die tau..die pandai2 jd mekanik.. kesimpulannye..drpd rosak pemegang pntu tu je..trus pintu xboley tutup..

harusla cuak. gile ko..mase tu dah kul 11 mlm. kedai mn bukak dah. tp try jgk la carik kedai kete. sib baik ade. tu pun org tu just tlg buat pntu tu asal boley ttp je.. esknye nak kena tukar ape tah yg patah..

trus aku roger si didi..sib baik die tau kedai yg bukak ari ahad. so deal ngan die jumpe esknye tuk btulkan pntu kete.

sgt panjang kan aktiviti aku aritu..syioookk!!

aku rindu zaman belajar.. rindu nak jadik student..bestnye!!

No comments: