amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, August 20, 2009

meh aku nak gebang!

huwaa! menguap dah aku nih.. balik lambat rini. kul 9 baru kuar opis..

mengapakah?? haiya..ade la benda yg kena buat sket. sib baik dah setel..

pas abis 2 days course ritu..masuk opis. tp sume cam meriah je. rupenye ade AKP pnye audit. ramai yg terlibat. ramai xde kat tempat masing2. kena dgr presentation tu. aku mcm biskut..kejap dgr..kejap kang aku busan..aku balik kat tmpat aku..

oh ye..ader supplier dr indon nak blanje mkn. aku on sajork..! sgt suke mkn free..

mkn kat Hilton PJ. aku dah brgn nak blasah buffet die. lapar gile okeh..sbb bfast aku xboley kuar..(cey..alasanmu mastura..padahal ko mmg perut ular!)

tp sampai je sane..harapan tgal harapan. upenye dorg book Japan restoren tu. tp kat Hilton jgk la. lawak je aku rase..

linda : mast..kite nak mkn ape nih?
mast : hahaha! lyn je..
didi : yes! dah lame xmkn sushi..

kirenye antara ktorg 3 nih..didi la yg paling moden kononnye! *choy! die ttp mkn sushi ngan budu okeh! hahahaha!!!*

aku ok je. sbb aku lyn gak sushi nih..tp si linda ni sushi pn xmkn. jenuh pk nak mkn ape.

aku xde la reti sgt nak order. slalu mkn sushi kat giant je. bile bab nak order2 lauk ni..xreti sgt..tgk set lunch die mostly salmon. aku xmkn salmon..haiya..mencabar betol. sudahnye aku order seafood fried rice ngan tempura.

linda?? hahaha..die pon. tp die order nasik goreng je.


tgu sket pnye lame. tp dpt smangkuk je nasik. lawak siot. sib baik aku ade order tempura. n dorg mmg hidang california roll tu..



sgt sadis..linda xmkn california roll jugak! hahha..at least aku dpt gak la blasah 2 california roll ngan nsik grg ngan tempura tu.. pastu amik lauk si didi sket..air fresh oren..kire agak berbaloi la jgk kn..kalo nak banding ngan linda yg mkn nsik grg sipud sajork! hahaha

sampai sudah kena gelak ngan bos aku..

'i xboley la tgk korg ni..teringt nasik goreng sifud. mkn tu je? hahaha'

keji x bos aku? hahha..die kemain sedap lg mknnye. trus melupakan kami disisi ni..chait!

ferut sudah kenyang..balik opis pn jadik malas. menunggu mase balik je.

mane la aku xgemok. tu cite smlm. arini plak mkn free lg.

bukan free la..sbnrnye aku n rakan2 blanje org2 opis mkn. ktorg sponsor jamuan la. sempena sambut ramadhan, birthday celebration n kesyukuran sbb ktorg dah kompom..

mkn nasik briyani..sgt sedap okeh! wlpn ade satu lauk blackpaper tu aku xmkn *sbb die adalah kambing* tp ayam die tetap layan..sedap smpai menjilat siku! nyummieh!

sabtu nih dah puasa..semoga kite semua mendapat keberkatan dlm bulan mulia nih.. aku mintak mahap pada sume atas dosa2 lalu. nak mulakan ramadhan dgn hati yg suci n murni..

wah! ustazah mastura sudah berckp..

selamat menyambut ramadhan pada semua umat islam!

No comments: