amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, August 14, 2009

love you TNBFuel!

wokeh..very quick update pasal senam robik aku tuh

muahaha! gelak dulu..

aku rase td la senamrobik paling keji pnh aku jumpe. xde sesape pn jd instructor. just tygkan cd senamrobik. pastu yg lain ikot.

alamatnye..ke laut la sumenye..

ngan aku2 skali mcm tetibe xley follow cd tu. padahal sblum tu aku dah prektis2 dah..lulus je..tp bile time btol2..hampeh..

berpeluh mmg berpeluh..tp tu la..bkn sbb stretching yg betul ke hape..tp sbb banyak sgt gelak.

masing2 tgk bontot org depan la..ape la..keji tul.

wlpn aku rase aerobik tu agak kelam kabut and xmencapai tujuan iaitu utk meningkatkan kesihatan...tp still..senamrobik tu berjaya menyatukan kami semua..

weehoo! smgat TNBFuel dah meresap dlm jiwa plak tetibe!

i always feel lucky sbb i started my career here in TNBF..it tought me about responsibility and love..and jugak..TNBF is the only place yg menyebabkan berat badan aku naik ke tahap yg aku idamkan! hahaha! asyik makan je kat sini. banyak sgt jamuannye...

sket2 makan..next week nye kang..ade plak yg sponsor bfast. esok plak mkn lunch free lagi..ish ish..boleh kate every month ader je mkn free. mkn bukan yg sket2 lak tu.. ni sume stock yg utk membulatkan perut2 panda je! nasik beryani la.. nasik ayam la. baru2 ni soto. mihun and nasik impit.

tu bab mkn free..sambil2 buat keje kang..ade je yang offer kerepek la..kuih la.. haha! sume pon ade. bab makanan mmg xpernah kurang disini..

mcm best lak cite pasal opis aku kat sini. hurm..next time aku cite lagi k. nak terkencing nih. sape nak ikot???

muahaHAHAHAHAAhahhaa!!

No comments: