amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, August 18, 2009

saje je nak cite

kan pintu kete hanin rosak..dah deal ngan didi nak swuh die bwk gi tempat yg bley btolkan. lagipun ktorg mmg kena gi sg buloh. linda ade wat kenduri sempena umah baru die..

pagi2 lagi hanin dah kejut aku bgun tido. around 9 dah gerak gi mah didi kat PJ tu. dah sampai umah mamt tuh.die xmandi lagi. sgt keji.

tgu putera raja tu mandi. sib baik sekejap. pastu trus gerak gi kedai tu. sib baik xjauh. kena tukar pembukak pintu tu je. xde la mahal. rm15 je. sib baik..

pastu pnye la nak cover dr pengetahuan mama die..siap beli spray lagi. nak bagi same kaler..haha..tau ko takut eh nin!

dah setel sume tu..baru gi bfast. kat area ctu jugak. tp aku xmkn la. perut penuh lg dgn nasik hakim n mui ani sup utara smalam..haha

smbil tu tgu fikri. sbb ktorg nak gerak terus dr ctu gi mah linda..

fikri sampai je trus la menuju ke sg buloh. aku dah siap2 pkai baju kurung. didi pn semangat pkai baju melayu. si fikri je pakai baju love love. haha!

tp kami sesat! haha..wlpn aku pnh gi mah linda sblm ni..tp ni ikot jln lain. trus sampai hujung dunia. trpakse patah balik..

alih2..sampai je umah linda..kenduri dah abis! miahahaa!!

mgelabah si didi bukak baju melayu die. aku je yg tinggal ngan baju kurung..pose2 ayu gitew!

dtg makan je. main2 ngan dania kejap. pastu duduk sembang. terus balik.

balik tu didi terus trunkan aku kat gombak sbb mak ngan ayah aku kat sane. dorg xtinggalkan kunci umah. pastu fikri plak pegi low yat. kirenye masing2 wat hal masing2..

balik dr gombak trus roger jojo. nak bagi die pendrive. pastu teman die gi bli mknan jap. abis tu trus aku pn balik umah. jmput adik2 aku, n bwk gi mkn.

yg bestnye..dah abis mkn tu..manisa msg. die ade kat area pandan. ajk lepak. aku ape lg.. on sajork!!

lame dah xlepak ngan manis. last aku jmpe die mase knduri kawen die. bln 12 ritu. ha kau..!!lame gile kan!

sembang2 xhengat dunia. sampai kul 11 baru balik. aku pon tido. sbb esoknye sudah keroje. aku kena gi kursus plak 2 hari! aish!!

exited + xsabar!

No comments: