amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, August 5, 2009

Kemunculan semula!

Sangat terbengkalai dah blog haku nih..bukan sahaja dah berhabuk..malah..dah bertikus agaknye dah ni. Ish ish..kesian aku tgk entry bulan July aku. Ade satu je??? Wah! So keji disitu. Anyway..xpe xpe..dont panic. Aku kembali menguasai dunia! Kan!! Bajet mcm transformers plak..chait!

Aku dah list kan..banyak entry aku nak buat. Kalo buleh sume pon aku nak cite kat cini..tp ape kan daya...aku gagal! Haha..xpe la..sket2 nnt aku try update sume kat bwh nih..

update

1. Cite pegi pd ngan bebudak pandan – dh ade 1st entry..tp xabis cite. -siap!
2. Gi pd jugak. Tp ngan family. Si Hajar dah sibuk tnye bile nak update. - siap!
3. Ha...pastu kisah gotong royong kat umah baru zai. - siap!
4. And then..pasal aku pg Janda Baik berkurusus utk kurus! Cewah!
5. Oh ye! Dua entry yg di rekues oleh acid and the rainbow. Satu psl interview ngan TNB. Satu lagi pasal breast lump. (wah! xabis lagi cite tetek nih) -acid pnye dah siap!

Ha…agak bnyk jugak tu.. tp nnt aku try buat. Disamping share ngan korg sume.. bley gak aku jadikan mcm blog nih diari gitew. Next time kalu busan2...bley bace balik n mengimbau kenangan2 yg pernah ade dlm hidop aku nih. Gitew~

So..slamat berjaya utk aku!

No comments: