amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Tuesday, August 18, 2009

aku dapat hadiah..yippie!!

aku kena pergi kursus nih la


kursus aku best. i loikee!! *haha! sbb aku dpt hadiah!**

wlpn agak dry sket..tp xpe..gula2 ade disediakan utk org mengantuk. haha.

wat can i say..erm..course ni bg aku idea how to ecli argue on certain clause in the contract. pening weh. lawyer mat saleh tu ckp mmg putar belit punye. dah la cmpur ngan slang2 die tu lagi..haiyo..jenuh gak nak tangkap satu satu.


:: org botak depan aku nih poyo sket..adakah itu yg menyebabkan die botak? ::

tp yg mat saleh lagi sorg tu okey. syok sembang ngan die. die ade 20+ years experience dlm shipping nih. tu yg menarik tuh..


spnjg course tu bnyaknye aku memain je. chatting la.. lyn blog la..


:: ni pn antara aktiviti aku ::

oh keji! buat abis dwet tnb je byr course mahal2..


most of participants tu ship owner n charterer..and they dealing with conventional cargo. aku je traders..pastu buat dry bulk lak tu. haiya.. sgt lain..

:: view dr tempat aku. aaron pn ade ::

wlpn ape yg dorg diskus tu kdg2 xrelated sgt ngan aku..tp boley la. at least aku dpt la serba sdikit overview laytime and demurrage nih. xkn sampai bile2 aku nak wat dry bulk ye tak??

yg aku kate aku dpt adiah tu..sbb aku bg jwpn yg betol! yeay!!


wlpn aku memain je..at least aku proof kan kat org tu aku blaja sumthing dr die. kan..


ye la..kalo aku dpt jwp..msti die sedey..cewah!


ok la..tu je nak cite. bubbye!


1 comment:

datin cik sal said...

mek dengaq hangpa suma pening kepala ada kapal berlanggar kat PD.. oppss!!