amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Sunday, August 9, 2009

birthday si jojo itu

Yes! Aku sgt gigih mengupdate blog nih akhir2 nih. Mau nye x..banyak sgt dah cite yg tergantung. Lagipun akhir2 ni xde aktiviti menarik sgt. Bih baik aku cite kisah menarik dolu2 ye x?

Hoi..sila cakap iye!

Aritu besday jojo. Walaupun die muda dari kitorang nih. Die tetap ‘besar’ dr kami! Haha! larikss!!

Ktorg arrange surprise tuk die. Ala..bukan gempak2 sgt pon. Bli kek je. Kuar opis sgt cepat. Sbb dah janji ngan zai n lina nak jumpe kat amed. Dorg dua tu ditugaskan membeli kek..masuk je kete zai dah btau..

‘korg mesti gelak bile tgk kek nih’

aku mcm suspen je la nak tgk kek ape yg bbudak nih beli. Dlm otak dah piker dah kek gambar transformers ke..garfield ke. Tp dorg xkasik tau lagi. Swuh tgk sendiri.

Sampai je kat amed..jojo xsampai lagi. Lin yg spatutnye memastikan jojo dtg amed ptg tu. So die pon roger si jojo. Upenye dak jojo tu otw. Still kat mrr2 lg. jalan jemzz..

Ramai gak yg ade kat amed ptg tu. Kuyu ade..usop,reza,din..apis pon ade..dah pulang ke pangkal jln dah. Ktorg mcm happy la kan..mesti lagi meriah ramai2 nih.

Tp dah nk kul 8..si jojo xsampai2 lg. dorg nih pon ramai dah balik. Yg tinggal ktorg 5 je la. Damn u jojo! Brani ko lambat!

Name pon besday..ade la sesi potong2 cake. Pastu ade plak sesi suap2 cake. Ish ish ish..ala2 omputih gitew! Kui kui kui. Time mkn tu kuyu and din dtg balik. Dapat jugak la dorg merase kek tu. Hingga menjilat jari okeh!


Xlame pastu jojo dah kena gerak sbb nak celebrate ngan family die plak. Bile burfday boy xde..kitorg pon pulang membawa diri.

Anyway..we had fun mkn kek mickey mouse si jojo tu. Mcm sedap plak aku rase. Wlpn bnyak cream. Tp boley la nak lyn.

Once again..

HAPPY BIRTHDAY JOJO!

No comments: