amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Monday, August 31, 2009

kami cuma ingin bersama~

dah kul 2.30 pg..baru je balik dari berpoya2 ngan bebudak pandan nih. tp mate x ngantuk lg. tah apsal tah. sronok sgt agak nye..

hurmm..sigh*

bukak pose reramai kat kg baru td. layan steak. pergh..meletop okeh.

tp disebabkan ktorg smpai agak awal. saje la jln2 kt psr ramadhan kg baru tu. xtahan ngan godaan bau bau yg ade. kat situ pun jadik shopping mkanan. dgn roti jala la..roti john la..segala tok nenek roti pon ada.

ramai gak org kat kdai steak td tu. rimas aku. dah la cahaya ala2 je. bertambah rimas la jwbnye.

makanan adalah sgt bnyak. utk dimakan oleh 7 org. huhuhu!

tapi satu pencapaian yg membanggakan adalah..

sume makanan berjaya dihabiskan oleh semua makhluk2 lapar ini!

har har har..

smyg maghrib kat msjid kg baru. silap la..kalo bwk telekong sndiri..bley layan tarawih kat situ jugak. tp td smyg maghrib je. sbb kami ade rancangan yg lebih hebat menunggu iaitu..

k.a.r.o.k.e!

sume mcm malapetaka. ribut. satu lagu tp sume nak nyanyi. xtau sape yg nyanyi sape yg dengar. huru hara betol.

siap nyanyi lagu patriotik. kunun2 semangat merdeka tebal dalam diri memasing. tp cube ko tanye malaysia merdeka dah bape tahun. huh! baru masing2 terhegeh2 nak kire dah bape tahun. haha!

tu ko xtny lagi ape perlembagaan malaysia sume. haraammm~

nyanyi punya nyanyi sampai xsedar diri. siap buat rap bagai..yg berdangdut xkire lagi..hoih! org terawih korg berjimba! keji..

but at one time aku dok je blakang tgk 6 kanak2 tu menyanyi riang ria. hmmphh..kalo la masa bley di stopkan..aku nak stop kan time aku ngan bebudak nih. we had so much fun together doing almost everything!

but still xcukup korum sbb we miss incik apis cos die dirantau org gitu. pulanglah apis!

sgt best okeh. melalak2 sampai kul 12. pastu sambung lepak minum. tah borak ape tah lg. xpuas2 berburak. heran aku!

kalo dok ngan bbdk pandan nih camni la jadiknye. sembang 24 jam pon boley ngan dorg nih. sedar2 dah kul 2.15. baru la memasing sedar diri nak balik umah.

tu kalo dibiorkan tu..mau sampai ke sahur jawapnye!

hurmm.... aku dah start windu kat mereka sume.

aikelebiu uolss!

No comments: