amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, August 7, 2009

kenape la kena jem?

aku tgh busan nih..so td tgk2 gmbar dlm hp jmpe gambar jln yg jem. owh keji..apsal la aku amik gmbar jln yg jem!
:: gile ar..aku stuck kat sini je dah 30 minit.. ::

tp ecli tu mnunjukkan aku sgt busan xtau nak wat pe mase jem tu. heran la aku mesia ni.. hujan sket..jem. bulan pose pn msti jem. ish ish ish..mengapakah?

smlm aku smpai opis kul 8.30..padahal kuar umah kul 7.00..chet! bengang aku..kalo aku tau..baik kuar lambat..fenat akak siap cpt2 n bgn awal taw!

mase aku blaja dulu..mmg jem ni issue biase. maklumla..aku ni kan student transport. so..sume discussion dlm klas, especially urban transport..musti issue jem nih. ktorg ni kena la bagi idea2 camne nak kurangkan jem la..ape la tu la ini la..

kuar la sume idea2 kretip. buat park and ride la..improve public transport facilities so that org akn kurang pkai kete sendiri. but believe me..eventhough gov nak buat benda nih pon. susah nak jadik..

tau sbb ape? sbb planning dah out. maksud aku..ye la kan..nak buat park n ride. tp tmpak nk park pn da xde. sume dah naik bgunan2 la..shopping complex la..so camno??

nak kate public tpt kte teruk..aku tgk ramai gak yg naik lrt n putra tu. berhimpit2 cam ikan sardin. tp jln tetap jem! mengapakah itu berlaku? wah! soklan aku bih kurang soklan wartawan sajork!

Pang!! perasan ko ye!!

hmm..aku rase, kalo la kt kl ni xde jem..kan best. muasti aku paling gembira. nak bgn gi kje pn ley lambat2. ni x..aku kne bgn cpt. dlm kete je dkt sejam baru ley sampai opis.

:: aku slalu cube terima jem nih dgn positif..tp gagal! ::

jeles aku dgr cite kwn2 aku yg keje kat negeri2 lain tu. mcm kat kedah, melaka..fuh! hidop dorg sungguh heaven. 15 min je dah bole sampai opis. xde jem ponk..

tp..try to look at the bright side..bagus jugak jem nih. menunjukkan org2 mesia ni masih berkemampuan nak beli kete sume kan. at least kite tau..hidop kat mesi ni xde la susah sgt..x gitu kwn2??

sbgai warga mesia yg baik hati..aku lynkan je la jem2 yg ade nih. wlpon kdg2 rase cam nak pindah dok uganda. sonang! xdo jem-jem nih! haisshh!!

No comments: