amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, August 12, 2009

org lain yg cadang..aku jgk yg kena..

hui kwn2..aku baru sampai umah. ye..sgt lambat. ader keje sket. and around 7 tu gi mkn kat SS2 . Murni. gile banyak portion mkanan die . sengkak perut aku.

keje kat opis rini spt biase. oh ye..smpai opis kul 8.33..hebat!

tepuk tgn..pok pok pok..

hujan lebat gile. jln jem nak mampus. ha..tu la yg biase jdik kat KL nih xgtew?? muahaha!

smlm berpoya2 ngan dak2 pandan. mkn2 kat restoren intai2..gile tersorok tmpat tu. tp agak layan la tom yam die. tmpt pun bajet romantika ditampoi..kalo agak2 nak berdating tu..seswai sgt la. .sunyi n cozy je tmpt die.

tp dah name pn aku melepak ngan geng gagak hitam nih..mane ade romantiknye. memekak ade la. suare ktorg je mencemar kesunyian and ketenteraman tempat tu..tp ade aku kesah?? muahaha!

actually gi mkn2 tu saje je nak celebrate 2 gagak hitam yg baru konvo itu. zai and apis..all da best dlm dunia kerja kwn2! xsabar nak tgu dorg belanja..weehhoo!!!

arini plak mkn kat murni tu..ish..mmg org mesia ni aku igt kejenye asyik mkn je la.. *ke aku je??**

mati kekenyangan aku nih. esk insyaAllah nak pose. last day ganti ..huhu..pastu aku dah raya..jgn jeles nok..

oh ye..!! jumaat ni aku kena jd instructur senamrobik kat opis aku..hadoi..tau plak la aku nakwat step aerobik nih. stakat joget xtentu hala aku reti la..ni kalu nak ade ciri2 kesihatan tu...erk! agak out la..

ade sape2 nak volunteer jd instructor?? ganti aku nih..

kat opis tu aku ase aku ni dah ley jadik AJK hiburan dan berpeleseran la..asal bab berfoya2 je musti name aku naik..

mcm senamrobik nih..mase meeting yg dorg decide nak wat senamrobik nih..aku mane ade dlm meeting. xjoin meeting tu pon..

alih2..aku plak yg tercalon jadik instructor. chait! yg mencadangkan benda2 nih elok je slamat. aku plak yg kena pikir cane nak berjoget dpt tu..

yg wat lagi tensi..dah ko pandai2 cadang..ko handle la kan..ni x..aku nih jugak. pastu..bile aku nak ajk sume skali involve..xnak la..malu la..dah tua la..ish!

macam2 alasan! mase korg cadangkan tu xde lak pk malu ke hape..

ameeennnddeeee la lu..!!

mls dah aku nak ckp. lynkan je la. tgk je la ape jadik jumaat nih. senamrobik ke..joget zapin ke..ntah! aku ponk xtau.

penat dah aku membebel nih. buat luahan perasaan plak. cheh! busan. baik aku mandi. bye.

No comments: