amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Friday, August 21, 2009

dasar perut ulor

arini ari last boley makan waktu siang..pastu dah kena pose sebulan. weehoo! happy!

dan seperti yg aku slalu cakap. opis aku tu kaya ngan makanan. kejenye makannnnnnnn je 24 jam! hahha..

pagi tadi..masuk je opis dah bau kari. gie mengiurkan..trus aku tgk ape ade kat round table..

wahh!!

tosei ada...kari ayam ada.. roti satu buku kasi tarok. roti tulur juga ada. siap ngan kuah kelapa .kuah dal tu lagi..pergh!! berdarah mate aku tgk benda2 tu dok atas meja..!


ghupenye..ade sorg staff sponsor bfast. *kan aku da ckp..dorg nih sume baik hati*

ape lagi..bile dpt je signal bley mkn. aku harus la menuju ke arahnye dgn yakin dan gagah berani. tetibe.. aku nmpak sorg opismate aku ni pkai baju sedondong ngan aku!

chait!

pas aku tegur die je..masuk plak MD aku ngan manager aku..juga biru..!



sume org mau biru sblm bulan puasa mungkin..haha!

**opss..!

sesi makan pon mula. aku mkn sgt bnyak okeh. x tahan la tgk kari ayam tu. menggoda sgt. n rasa die adalah..

'SuperPOWER!'

sume tu home made tau. sedap sedap sedap..

aku blasah :

1. sekeping tosei
2. sekeping roti telur
3. sekeping roti gardenia
4. berkoyan koyan kuah kari + ayam + kentang
5. segelas air suam - jaga kesihatan gitu. *damn! sbnrnye mls nak buat air*

haa..amik ko..pepagi lagi aku dah full tank. mate aku sgt ngantuk n berat..kul 10 pagi aku adalah..

zzzZZZZZZzzzz

ye..aku tau itu keji sket. n yg menambahkan lagi keji tu.. aku tido kat tempat aku! hahha!!

ngantuk weh..tolong paham..

tp xlame la. kul 11 tu dah bgun balik dah. melyn wat keje ape yg patut. reply email bla bla bla...kul 11.45 tu..

'kring kring'

talifon berbunyi ring ring ring..ku angkat ku tanya siapa..

ok ok..si didi yg call dr pantri..

" aku kat dapur..mkn roti cicah kari. meh cini "

kari??? lantas aku pon..

Zzzzupp!!

masuk pantri and makan lagi. menu same. tp mkn tetap makan..xbley tahan dol!

dok pikir2 ape nak wat waktu lunch. n opismate aku ajak pegi mid valley. aku pon on sajork..dan ini yg berlaku di mid valley..


yeeeehhaa!! karoke. red box kat garden tu memanggil2 ktorg. dem u red box!

punye la msing2 melalak xsedar dieri..kul 3.15 baru smpai opis. 45 minit lambat kot! tp xpe..kat opis pn sunyi je. bos2 gi meeting..jadi..aku la bos! hahha!

xsempat panas bontot aku dok kat kerusi..

'bz x? jom gi bli goreng pisang'

aku nih..jgn diajak berjalan..laju je ngekor..so kul 3.30 kuar mencari grg pisang ngan didi di newtown. setelah pikir2..kami telah membeli..

grg pisang rm10
cucur udang rm7
cekodok rm3

ye...itu sume adalah utk opis aku yg kuat makan itu! letak di round table dan habis sekelip mata!

jadi kesimpulannya disini..sehari sblum pose kena makan sampai perut jd perut panda!

sekian.

No comments: