amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Wednesday, August 26, 2009

ni la entry sulung ramadhan aku

sejak puase aku xupdate pn lg..haish..xde mud ar. mgkin sbb perut lapar. cewah! alasan kao sajork..!

dah 5 hari pose..aku steady lg.masih blum kecundang dgn cik peot. hahaha. gud job pepet. wah! tetibe..

matila bulan pose tp mulut ttp same!

2 hari aku buka kat luar. skali ngan customer. skali ngan opismate. dua2 buat perut aku membulat pas mkn. gile bnyak potion mkanan die. hadoi..gemokla ko mast..tu kan cita2 ko..

ye..mmg aku nk gmok sket. tp aku nak gemok yg sekata. ni tak.. tang peha aku je yg mengembang! camno? babik la.. kalo pakai suar ketat sket abis kantoi! peha mcm tong dram..

opis skang mcm snyi je. sume pose kot. tu yg mcm mls sket tu. trmasuk la aku. ngantuk je kejenye. dah la ade auditor kat opis. mls tul nk lyn. eeeiii...

eh bile aku nak besar eh..sume dah tny bile aku nak kawen. arghh!! busan la soklan tu..

aku dah menguap2 ni. mate dah beair. ngantuk siot. mau tido.

'hoih! jgn lpe bce niat la!'

zzzzzZZZZZzzzz

No comments: