amaran

aku suka cerita macam-macam. pasal itu la..ini la... campur-campur. penggunaan bahasa dalam blog ini adalah sgt tidak baik utk akademik especially yang mane nak pekse tu kan... but i dont care. sume benda n cerita serta ayat dlm ni adalah mengikut kesukaan aku sebab ini blog aku..bukan blog ko. so x payah la pandai2 nak kondem2 or komen2 ye. kalo ko suke menaip, sila buat blog sendiri and taiplah sampai lebam. i dont welcome any comment yg bersifat kepochi. tamat

Thursday, August 13, 2009

booorink..

arini mcm sengal je aku rase idop aku..bgun pagi sgt lambat. end up amik half day. tengahari baru gi opis.

sampai je opis..melayan bebudak nih main congkak. aku pn xtau nak kate ape yg dah jadik kat opis nih. sume gile main congkak. muahaha!

sgt klaka bile tgk 2 indian friends aku main. dua2 mcm xreti sgt. so funny. dorg main harmoni je. yg ni tolong die tu..yg die tlg die ni..

tp bile tgk sblah lagi..main congkak mcm lwn pedang. abis sume berterabur. tu blom kire time bom guli org tu..keji abis.

oh ye..aku still lagi pk pasal step senamrobik tu. try joget2 td. mcm klaka la plak. matila aku esok!!

around 3.30 tu..ade learning program. pasal LC. bile igt balik..mase aku keje kat kelana jaya dulu..LC ni aku penah buat. tp sbb dah lame tinggal..jadik lupe.

tp satu yg aku x lupa...

LC ni sgt leceh. bnyak gile documentation..

tp xmengapa..buat slow 2..lame2 ok la kan.

xde mud nak update pape la. babai!

No comments: